Vaheaeg?

Hei! Pole ammu endast midagi väga kirjutanud. Niisiis otsustasin seda viga parandada. Vahepeal algas mul vaheaeg. JEEEEeee….Okei, mitte nii jee. Vaheajal on kõik kuskil ära või midagi. Seega pole kellegagi midagi teha. Tagatipuks on liikumas ka viirus. Meie peres mina veel haigeks pole jäänud, aga paljud koolist olid siiski haiged ja see risk on ka minul. Avastasin, et Karmen on maal ja otsustasin temaga kokku saada. Jäime minu vanaema juurde ööseks. Vaatasime filmi mille nime ma ei mäleta. Filmisime videoid millest ainult üka ilmselt teieni jõuab. Käisime temaga raamatukogus ja võtsime paar raamatut-üritan lugema hakata haha. Aga ilma naljata ma hakkasingi lugema. Võtsin mingid Tom Gatesi raamatud mis on põnevad. Mulle meeldivad sellised päevikuvormis raamatud ja just selline see ongi. Veel võtsin ühe raamatu nimega koletised ja pimedus. Mingi nõbude Karlssonite sari(ei ole seotud katuse-karlssoniga). 

Lubasin ka mis ma sain jõuludeks postitust, aga see tuleb hiljem. Ja ma mõtlen HILJEM. Pole veel kõiki kinke kätte saanud ja ei taha poolikut postitust ka teha. Seniks aga bye!

Leave a Reply

