Hair Dye ja võistlused

Ma lubasin endale, et hakkan rohkem blogiga tegelema. No näiteks üks postitus nädalas või nii. Ma lihtsalt ei viitsi (loe: jõua) siia midagi kirjutada. Aga nüüd teen ühe kokkuvõtva postituse, mida ma väga teha ei tahaks sest võiks ju eraldi need asjad postitada.

Vahepeal juba ammu tegelikult käisin 600m jooksu võistlustel kus sain 3. koha. Hüppasin samadel võistlustel ka kõrgust 1.20 aga see pole see mille pärast sinna läksin. Käisin ka võrkpalli võistlustel kus saime ka 3. koha. Esimene vastasvõistkond oli kergem ja see oli veidi eksitav. Arvasime, et ka teised on nii “mitte osavad” ja seega alahindasime neid.

Olen uurinud vandenõu teooriate kohta ja varsti teen nendega seoses võibolla isegi ühe eraldi postituse. Käisin üle pika aja juuksuris, et lasta lõigata ja juukseotsi värvida aga…Värvisin hoopis sinise-lilla-roosa salgud juustesse. Mitte üle terve pea vaid natukene. Mulle niii väga meeldib!!!

Tegelikult üritan postitustesse rohkem pilte lisada aga mitte seekord, sest olen liiga laisk ja ei viitsi pilte teha/otsida.

Leave a Reply

