Eesti Vabariik 99!!!

Oli Eesti vabariigi sünnipäev ja “tähistasime” seda kinoskäiguga. See ei olnud plaanitud sünnipäevaga seoses aga miks ka mitte seda nii nimetada. Käisin väikse õega vaatamas filmi “Lego batman”. Muidu mulle multifilmid meeldivad aga see oli minu arust veidi igav. Lego sarjadest olen juhtunud nägema natuke lego ninjagot vist aga kumbki ei meeldinud. Ja veel batman mida muidu varem näinud pole ka kõige rohkem minu maitse polnud. Ainis tuttav seal filmis oli Jokker ja Hayley Quinn.

 Pärast käisime Steffanis söömas. Samal ajal kui emps toidupoes käis vaatasime meie sportlandis ringi. Juba tükk aega olen tahtnud uut pudelit. Kõikide pudelitega on mingi jama. Tahtsime tellida SportsDirectist aga thank god, et ma valesti midagi tegin ja emps ei tellinud sest sportlandis oli see sama pudel soodukaga ja odavamalt. 

Võib tunduda veidi imelik aga tegelikult pole mul olnud tavalisi musti retuuse mida osadel on sada kümme paari. Otseselt vaja ei läinud nagu kooli või nii aga kuna PlayBoxile oli vaja siis ikkagi ostsin. 

PALJU PALJU ÕNNE EESTILE!!!

Vabandan kirjavigade pärast, kirjutasin telefoniga😄

Leave a Reply

