Teie küsimused, Minu vastused

HELOOO! Küsisin ühes oma Youtube videos teilt küsimusi(palusin teil mult küsida) ja täna hakkan neile vastama. See on mu esimene Q ja A niiet kui tahate veel selliseid postitusi näha kommenteerige alla küsimusi.  LE`GO!!!

Lemmik youtuber?

Eestist ma arvan, et võibolla Hensugusta. Välismaal Liza Koshy.

Hensugusta: Tema kanal

Liza Koshy: Esimene kanal Teine kanal

Lemmik söök/ jook/ magustoit?

Kindlat lemmikut pole aga väga head on makaronid(igasugused pastad ka) ja pelmeenid. Jooki lemmikut pole ja magustoitu samuti mitte.

Lemmik riided?

Teksad ja T-särk

Lemmik riidepood?

Ei osata tegelikult väga niimoodi poodidest aga CROPPis on kenad asjad.

Mis trennides oled käinud?

Sellest tuleb millalgi eraldi postitus.

Lemmik pilt instagrammis?

Ugh…Mulle tegelikult meeldivad peaaegu kõik pildid, sest muidu neid seal poleks. (minge folloge ka)

Kuhu tahaksid reisida?

Hispaaniasse Teneriifele(olen tegelikult seal varem ka käinud), Bora-Borale ja Egiptusesse.

Lemmik linn Eestis?

Minu kodulinn 110%

Lemmik meigitoode?

Mulle väga meeldib silme värvida, aga kõige rohkem kasutan kulmuvärvi seega ilmselt avoni kulmupalett

This slideshow requires JavaScript.

Ma loodan et sulle meeldis see postitus ja sa said sellega minust rohkem teada. Kindlasti võid soovitada veel postitusi mida ma teha võiksin, aga seniks kohtume järgmises postituses, BAIIII!!!

(kõlas väga nagu video lõpetamine, tean)

 

Leave a Reply

